Just for you honey

2008-11-11 | 18:09:28

Nu är det så att Elias tycker att jag har blivit dålig på att skriva och när det är någon som faktiskt tycker att min blogg är intressant så gör jag då självklart allt för att denna person ska vara nöjd.

 

Då kommer vi bara till det lilla problemet att jag inte har något att skriva. Och egentligen ingen tid till att skriva heller. Fast jag kan berätta att jag fick brev från Dr. McDreamy idag! ^^

Det ni! ;)  (fast egentligen var det ju från pappa som hade bränt ner alla Grey's säsongerna på skiva och skickat för att inte överbelasta mitt bredband, men det är ju inte lika kul)

 

Nu ska jag sluta låtsas ha något att skriva och istället fortsätta med att göra frågor till vårat ras-spel, och om 20 minuter ska jag på freestyleträning.

 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0