How do you walk with your head held high?

2008-11-06 | 18:10:10

Vilken dag!

Jag är heeelt slut! Direkt när vi steg upp i morse nån gång mellan 9.00-9.30 började vi packa matsäck och sen gick vi ju ut på promenaden som vi kom tillbaka från nån gång strax före 14.00. Efter det tog vi det lugnt i ungefär en timme och vid 15.00 gick jag till Sandra & Marie och pluggade. Var där i 2 timmar ungefär och direkt när jag kom hem gick jag och handlade och nu ska vi väl laga mat.

 

Men sen är det äntligen slut och vi får bara vila. Skulle behöva göra lite engelska, men det orkar jag verkligen inte. Och ärligt talat tycker jag att jag har all rätt att slippa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0