datadatadata

2008-11-24 | 15:11:52
Om 15 minuter har vi dataprov. För 1,5 timme sen fick vi tillbaka vårat engelskaprov. 79 av 85. MVG och högsta resultatet i klassen. Ja, jag skryter. Jag tycker att jag förtjänar det med tanke på hur hårt jag sliter med skolan.

Det suger att vara här. För första gången sen jag flyttade hit vill jag inte vara här. Jag har haft en helt underbar helg med älskling och nu saknar jag honom så mycket att jag mår dåligt. Men samtidigt är det så himla underbart att jag har honom och det är värt all den tid vi är ifrån varandra.
Och nu är det ju faktiskt bara 4 dagar. Eller 3 om man räknar på älsklings sätt. ^^ tihi

Alexander Lindeskär, jag älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Sambo

Klart du ska skryta, du va ju bäst! Jag är stolt över dig! :D

2008-11-24 @ 15:20:32
Postat av: Alex

Åh gumman du har så rätt! Det ÄR värt all tid vi är ifrån varandra. Du är bästast i hela världen!



Jag älskar dig av hela mitt hjärta! <3

2008-11-24 @ 17:12:28
URL: http://www.lindeskar.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0