Woho!!

2008-05-29 | 10:51:31
Jag har MVG i NO! hihhihahahahohhehehehahah. Och VG i teknik!! Det betyder att mina mål om att inte ha något G i slutbetyg är nådda. För jag vet redan att jag håller mitt VG i musik. Det enda jag oroar mig för är franskan. Tänk om jag sänker mitt betyg i franska till G. Då dör jag! :O

Men jag har MVG i NO! Fy fan vad jag är glad över det!! :D

Fast ibland funderar jag lite. Tvivlar. Tvivlar på om jag verkligen valt rätt. Jag vet att pappa tycker att det är slöseri med min potential att jag ska gå på hundgymnasium. Och jag förstår honom. Men det är ju verkligen det som jag vill göra. Det är min dröm. Och då är det väl bättre att leva ut sin dröm än att göra något annat, bara för att man är tillräckligt duktig för att kunna göra det? 
Jag vet att jag skulle ha tvivlat om jag valt något annat också. Man tvivlar alltid på sina val, eftersom det finns så många att göra, och så mycket att välja mellan. Och nu vet jag i alla fall att jag följt mitt hjärta. Jag gör det som har varit min dröm sen jag var 10, eller ännu mindre. Och det måste väl ändå räknas som rätt val? 

Det tycker i alla fall jag. :D 

Kommentarer
Postat av: O=V=O

Ja, men jag har ju sagt det också, att det är bättre att göra det man verkligen vill och göra det bra än att göra nå man inte vill halvdant.... Det finns tid till annat senare, det handlar ju "bara" gymnasiet.......

2008-05-29 @ 15:33:09
URL: http://precissomjulia.blogg.se/
Postat av: O=V=O

...å grattis till MVG:t!!!!

Det är rätt val

2008-05-29 @ 15:36:19
URL: http://precissomjulia.blogg.se/
Postat av: s

Så underbart med mvg :D och du valde nog rätt. Jag tänkte så sjukt mycket på det där jävla valet tills jag blev helt galen. Tillslut valde jag det som kändes rätt för tillfället.

och det känns faktiskt fortfarande rätt. det kan ju inte bli mycket mer än fel så att säga.

och om det råkar bli fel nu går det ju förhoppningsvis att rätta till i framtiden :)

Härligt att du gillar kent förresten. Jocke är mannen ;D

2008-06-09 @ 16:53:50
URL: http://vvisiblekarma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0