Where is life in this town?

2008-05-04 | 20:32:28

Fylleslag i Fagersta

Skrivet av Timo Räisänen 1 maj 2008, klockan 10:42


Det här får bli ännu ett ganska så kort inlägg. Sitter på hotellet i Fagersta och ska snart dra vidare till Norrköping.

Igår var intressant. Valborg i Fagersta. Ni kanske förstår själva.

Det är alltid märkligt med städer där folk i publiken kommer fram och ber om ursäkt efter giget. Igår var det inte mer än rätt dock. Publiken var helt jävla värdelös.....

....Folk föll som furor hela kvällen. Personalen sprang in och ut med vattenhinkar som om det brann för att torka upp diverse spyor som hamnade lite varstans. En hel(f)yllekväll helt enkelt.

Hur som helst. Jag ser ju i alla fall ganska muskulös ut på bilden vilket ju är en tröst. Men what the fuck's up med mitt konstiga tvång att göra tummen upp varje gång det ska tas en bild på scen?! Kan jag inte ha sinnesnärvaron att för en gång skull åtminstone se lite cool ut? Nästa gång kanske.



Direktkopierat från Timos blogg. Och behöver jag ens säga att jag skäms? Fy fan att den här ruttna jävla hålan inte ens kan ta emot en av Sveriges bästa artister med värdighet...

jag skäms!

Kommentarer
Postat av: Jolin

Pinsamt, minst sagt .. Var det 18årsgräns eller?

2008-05-04 @ 21:12:09
URL: http://jolinmalmquist.blogspot.com
Postat av: Jamilla

Ja, tyvärr är folk i den här stan totalt obegåvade när det gäller musik. Om så självaste Kent skulle komma skulle folk vara dräggfulla och inte fatta ett dugg.

2008-05-05 @ 07:49:20
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: Bäsan

Jag var där, lite rund under fötterna visst...men jävlar vad han var bra, kunde inte stå still en sekund utan att njuta av denna fantastiska artist för tillfället! Helt kanon var det! Trots Timos trista betyg och jag kan faktiskt hålla med honom lite...det var värt ett fullbesatt GM.men, men 18 års gräns och valborg i spritbältet säger väl allt...

2008-05-05 @ 16:05:49
Postat av: Sara

Hah, det här borde jag väl inte säga

Men just det där med tummen upp på varenda bild
Och minen han gör påminner ju inte alls om nån jag känner....

2008-05-06 @ 15:52:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0