Small town, it's a small town

2008-05-07 | 20:20:40
Just nu får jag ryck på att den enda affären som finns här är Dressman. För jag behöver kläder! Nu när det börjar bli soligt och fint får man impulser att plocka fram alla sina fina sommarkläder och bara vara sådär allmänt sommarsöt som man bara kan vara på sommaren. Men vad gör man när allt man upptäcker i garderoben är jeans, T-shirtar och svarta klänningar? Jo, då får man ryck!

Men enligt mina beräkningar borde kläder från H&M och Forever21 både beställas och komma inom de närmsta veckorna! Så tills dess får gärna all sommarens regn komma, så slipper vi det sen!





Kommentarer
Postat av: Sara

Canelli finns ju faktiskt också,
Det finns en del söta kläder som man faktiskt kan tänka sig att ta på sig därifrån..

Om man nu hade observerat att en sån butik existerade..
Men eftersom man känner folk på dressmann och jag vet att du vart där x antal gånger
så måste du sett det UTAN att observera minst x antal gånger men inte pallat bry dig om det.
Den har dessutom legat där sen jag flytta till stan, den har bara krympt.

eller om det är jag som har växt.

Nu ska jag sluta.

2008-05-07 @ 20:57:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0