Rensning

2008-05-20 | 16:01:21
Jag håller på och rensar i mina skåp och lådor. Jag la just alla mina gamla hästaffischer (utom 5 st som jag satte i badrummet ) i pappersinsamlingen. Det känns som att den tiden är förbi. Jag älskar ju fortfarande hästar och skulle knappast klara mig utan dem, men tiden då jag hade hästafficher på varena kvadratmeter vägg har liksom passerat. Men mina prisrosetter hänger kvar, ego som man är ;)

Har även slängt mina gamla brända CD:s, innehållande skit som Backstrees Boys, Bubbles, Westlife och dylikt. Började med att lägga in det på datorn för att "ha som minne" typ, men insåg ganska snart att det är väldigt onödigt eftersom musiken suger och jag aldrig lyssnar på den. Så, byebye till den!

Det är otroligt vad mycket gammalt skit man har liggande i undanskymda områden. Jag lär väl slänga det mesta, även fast jag vet att jag vid något eller några senare tillfällen i mitt liv kommer att sakna det. Men lättnaden över att bli av med det väger nog ändå tyngst. Och jag spar det viktigaste, som mina barbie-dockor, gosedjuren och min jojo. Undra föressten vart jag har mina gosedjur? Dom är nog nedstoppade i någon källare för länge sen..

Nu ska jag återgå, au revoir!


Föressten så var Bäsan i skolan idag! Kul som alltid! :D

Kommentarer
Postat av: Bäsan

Att sätta betyg är alltid kul...
;)

2008-05-20 @ 22:19:30
Postat av: Sara

Att "disskutera" betyg är också roligt^^,

2008-05-20 @ 22:29:58
Postat av: Mamman

Gosedjuren är närmare än du tror... och du, jag tror det är bra att kasta, det blir tungt att bära annars!

2008-05-21 @ 08:38:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0