I absolutely love you

2008-05-14 | 20:05:49
För 5 år sedan: Åkte jag 500:an ut till stallet 4 dagar i veckan, var 11 år och gick på Trandaredskolan.

För 3 år sedan: Var jag 13 år och hade precis flyttat tillbaka till Fagersta. Vi hade preciss skaffat hund och precis flyttat till hus. Moa var den enda jag kände i skolan.

För 1 år sedan: Höll jag och pappa på och flyttade till Skbg.

För 3 månader sedan: Var jag på kent i Västerås med Elin.

Igår: Var det friluftsdag.

Idag: Har allt gått åt helvete.

Imorgon: Ska allt förhoppningsvis inte gå åt helvete.

Om 1 år: Bor jag och Elvis i Forshaga och är på väg att avsluta vårat första skolår i gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0