..

2008-05-14 | 16:51:55
Vilken förskräcklig dag! Datorhelvetet har damp, så den har inte velat starta och är allämnt knäpp, men efter samtal till support är den igång, allt viktigt är flyttat till den externa hårddisken och jag fasar nu för att någonsin stänga av den. Men förhoppningsvis ska den funka nu...

Sen så har minnerskortet till kameran kommit, och så visar det sig att det inte passar för kameran. Det är rätt sort och så, men tydligen så kan inte kameran hantera större minneskort än 2G. Och jag får inte skicka tillbaka det heller. Men när väl min planerade pocketkamera är inköpt kommer jag ju att kunna använda minneskortet i den, så jag får väl ha det ligga på lager så länge.

Detta låter väl inte så hemskt, men tro mig, hade jag haft en pistol i närheten hade den varit avtryckt för jag har varit så otroligt förbannad och frustrerad på HP, och på datorn, och på att minnerkortet blev fel och ååhh.

Men just nu är allt under kontroll iaf. Jag blev klar med Savannahs täcke idag! Det blev så himla fint, något av det finaste jag gjort tror jag. Ska nog försöka åka ut på Söndag och prova det på henne.

Nu ska jag fortsätta med NO:n....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0