Bad timing

2008-05-27 | 22:08:11
Jag har tyvärr upptäckt lite sotfläckar i mitt annars så perfekta sommarschema. Det är nämligen så att alla klass II-tävlingar i närheten av här är antingen när vi är på Mallorca eller när vi är i Göteborg. Det är lite synd, men jag har ju iaf. Värmlandshoppet i mitten på juli, och så hittade jag en i Katrineholm helgen efter. Sen är det huuur många tävlingar som helst i augusti och september, men det tar vi då.

Idag var det iaf. träningstävling i Semla. Tinna var fläng och diskade sig. Ticken var duktig, men diskade sig iaf. Men det gick bra över lag i alla fall!

Sen så har jag fått ett litet "extra sommarjobb". Johanna vill ha svart-vita foton av Noel att hänga i hallen, så hon bad mig ta och skriva ut. Så jag får väl se när jag gör det. Tog lite kort idag för att öva!

 
Visst är han söt, Noel?

Och här har vi Malins lilla nytillskott, Lego.
Sån sööööt liten knubbis!
image474

 
Vilken goding va?

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej men jag tänkte att du får hjälpa mig med det Evelina är ju inte till nån hjälp när hon är ätt jg vet ine hur mycket jag kan lita på att hon vågar. Men allt gck ju bra idag hon står i mitten och snurrar ^^)

2008-05-27 @ 23:40:20
URL: http://tedregasgajasrated.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0