mornin'

2008-03-17 | 08:41:59
Julia: God Morgon kära blogg!
Bloggen: God morgon Julia!
Julia: Hur mår du idag då?
Bloggen: Joo, det knallar och går..
Julia: Men det var väl bra!?
Bloggen: Fast jag är lite orolig..
Julia: Jaha, vad är det dårå?
Bloggen: Jo, på senaste tiden har det känts som om vem jag än möter så kan han/hon läsa mig som en öppen bok..

Alla som läser bloggen: hahahahahahahahahahaahahahahaaaaaaaaaaaaaaa


Julias hjärna: Jahaja, jag får ursäkta så mycket. Det var nämligen så att det var party i Julias vänstra hjärnhalva i natt, så den är nu helt bakis och fungerar inte riktigt som den ska, därav all denna ologik. Me frukta icke, jag håller precis på att skicka iväg alla celler till sina rätta platser och de borde vara nyktra igen vid lunchtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0