kent

2008-03-22 | 09:30:25
Det finns inget band i hela världen som är så jävla bra som kent. Såg ni det? Det jag just skrev? Om inte, jag skriver det igen: kent är det bästa bandet i helva världen! För att förtydliga det så skriver jag det en gång till, om någon skulle missat det: kent är det bästa bandet i hela världen! För att ni verkligen ska ha förstått: KENT ÄR FAN BÄST!

Det här var den bästa konserten hittils. Så otroligt jävla bra! Dom spelade Stoppa mig juni och kevlarsjäl!
Fatta vad jag älskar dom för det! Åh, jag så så grovt lycklig över den konserten alltså.....aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :D


Jocke: Nu vill nu väl höra en glad och upplyftande sång om flygplanskrascher och diverse andra saker innan ni går hem?
Publiken: WWHhoooooooooooooooo
Jocke: Då ska vi spela en sån sång för er!

Sami hade av strängen 2 gånger. Jocke tyckte det var roligt. Jocke var söt när han tyckte att det var roligt! ^^

Jag är lycklig!

Kommentarer
Postat av: Sara

påminner mig lite om guiden på towern.

"do you want to hear about a bad execution or a very bad execusion?"

lite handuppräckning som gör att det blir very bad.

"that one always wins"

2008-03-27 @ 09:19:40
URL: http://diskmedl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0