Du räcker till så var den du är

2008-03-16 | 17:40:47
Wooooowtsch vad sjukt deppig jag blev av att se och läsa om allt jävla depp som pågår i den här stan. Verkar som om alla mina kompisar hatar livet och alla önskar att de var var som helst utom just här.

Varför hatar alla sin hemstad så mycket? Gud vad jag saknar att bo i en stad som jag älskar. Gud vad jag vill det igen. En storstad, en STOR storstad vill jag bo i. Typ Göteborg. Jag tror att jag pyser dit efter gymnasiet. Gbg eller England.

jo fan, så blir det

Kommentarer
Postat av: Anna

ja fagersta är en väldigt tråkig stad men det är nog alla mindre ställen man kan i princip aldrig gå utanför dörren och upptäcka ett nytt ansikte utan det är samma hela tiden, alla vet allt om alla, men det är perfekt när man har pålle.

2008-03-16 @ 17:54:55
URL: http://countache.blogg.se
Postat av: Bäsan

Teenage talking...
:)
Kör hårt! Flytta till Boston vettja! Jag kommer å hälsar på!!!

2008-03-16 @ 19:12:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0