Så jag skulle säga att vi är plusminus noll

2008-06-24 | 12:28:02
idag var en sådan dag där musiken som spelades precis i den sekunden fick duga bra som rubrik.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag har inget att skriva. Annat än att jag mår så bra som en människa kan må. Jag är lycklig! :D

Igår var en sådan dag där jag flängde runt på stan med Alex och Karlsson. Jag vet inte hur många gånger vi åkte fram och tillbaka.. dålig planering kallas det för. ;P All flängning (är det ens ett ord?:O) avslutades iaf. med pizza hemma hos Karlsson.
Sen for jag och Alex hem till honom och i morse vid 10.00 var jag hemma igen.

Nu vart det ju ändå bara en såndär tråkig beskrivning av vad man har gjort som egentligen inte är annat än tråkig.. fan då.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0