Måndag på mallis

2008-06-30 | 16:03:57
det är måndag va?

Solen vart så otroligt varm, och min rygg så otroligt bränd att jag gick in och hyrde mig en dator. En dator med Å, Ä & Ö. najs. Fast fortfarande inga bilder. Det skulle gå här, men jag oooorkar inte ;)
 
Imorgon ska vi ut med en stor (ganska stor) båt och snorkla och bada och annat najs shit. Det ska bli kuuul. Hoppas att min rygg inte gör lika ont då :S.

Jag saknar er alla! <3

Jaa, jusst ja!!! Igår, efter EM-matchen. Fy faaaaaaaan vilken jävla stämning det var här på Mallis då! Spanjorerna var som galna och körde runt i sina bilar med stora flaggor samtidigt som de tutade som galningar. Det var så himla roligt! en riktigt speciell upplevelse! :D En kille hade till och med en stor jävla motorsåg som han "gasade" med. XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej så kul lmen nu ska jag och elvis ut på en promenad, sen ska vi kolla på tv och soooooooooova ^^) Hoppas du har det bra !!

2008-06-30 @ 20:11:56
Postat av: EELLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNN ^^)

ojj glömde skriva att det var från mig men nu när jag skriver detta insåg jag att du är ganska dum om du inte fattar att det är jag eftersom jag sa att jag och Elvis ska up på promenad ^^) HAHA

2008-06-30 @ 20:13:30
Postat av: Elin

Svar: Okej men det kan inte finnas en som inte tycker om den filmen ^^)

2008-07-02 @ 20:33:46
URL: http://tedregasgajasrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0