Har jag nämnt att rubriker är ett helvete att komma på?

2008-06-12 | 15:05:02
Hmm... det är faktiskt såhär att jag har ett liv, så därför orkar jag inte slänga upp bilderna från avslutningen det första jag gör när jag kommer hem. In fact så orkar jag inte göra det nu heller, så jag skiter i det.
Ikväll kanske, det beror på vad jag gör.

Livet leker! Jag är lycklig!

Nu ska jag ta tag i mig själv och städa ihop kaninburen. Ja, det står fortfarande där, fylld med halm och hö, men utan någon som bor där.
För han bor här:

jag saknar dig, älskling <3


Kommentarer
Postat av: Jamilla

Är du kär eller what's going on? =)

2008-06-12 @ 23:33:59
Postat av: Jamilla

Oj, va kul! Vad är det för grabb då?

2008-06-13 @ 08:38:03
URL: http://jamilllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0