Forever snygga kläder!

2008-06-15 | 12:32:02
Nu har jag varit hos Elin och hämtat mina kläder från Forever21, och precis allting passade! Plus att jag fick en av Elins klänningar som inte passade henne.

 
Förutom detta köpte jag även en tröja med texten "What if this was the only tree left to hug" och en bild på en wonderbaum.

Dock var de randiga shortsen liite för små (men surprising att jag fick på mig dom ändå, trots strl XS), och en av T-shirtarna var väääldigt tight, trots storlek M. Så man kan säga att det är variation i storlekarna, men överlag så är de mindre än här hemma i sverige.
  

Kommentarer
Postat av: Elin

Och ändå är Amrikaner feta!

2008-06-15 @ 14:11:33
URL: http://tedregasgajasrated.blogg.se/
Postat av: Amanda

Den prickiga klänningen är en riktig gobit!

väldigt söta kläder, söt blogg :)

2008-06-17 @ 23:18:06
URL: http://primms.blogg.se/
Postat av: jaqueline

jag diggar den prickiga klänningen mkt :D

och jag diggar dig, och saknar dig <3

2008-06-21 @ 16:20:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0