Tävling inställd

2008-07-26 | 09:52:14

Det var ju meningen att jag skulle åka till Katrineholm idag och tävla med Ticken. Men vaknar man upp med 39,4 graders feber så inser man ganska snart att det inte kommer hända.
Det är väldigt tråkigt, men vad kan man göra liksom? Tyvärr innebär detta också att jag inte kan starta med Ticken på U-SM, för hunden måste ha startat i minst ett officiellt lopp det senaste året för att få tävla i U-SM. Men det gör väl inte så mycket egentligen. Ticken har jag ju tränat upp mest för skojs skull. Hon är ju 9 år, så en tävlingskarriär har aldrig varit att tänka på.

Men det hade ju varit kul om hon fått starta i ett lopp åtminstone. Men sånt är livet. Vem vet, det kanske blir nästa sommar?


 

Nu ska mamma och jag åka till lasarettet. Nån läskig person i vit rock ska stoppa ner någonting i min hals och ta prover på det. Jag-Vill-INTE!  Wish me luck! 

 

ciao!


Kommentarer
Postat av: MANGO

åh nej va synd!! :( hoppas det är lite bättre nu!

2008-07-27 @ 10:20:00
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0