Så den bistra verkligheten hann ikapp oss tillslut

2008-07-14 | 18:45:29

Men alltså, här sitter man med hela World Wide Web framför sig och kommer inte på någonting att göra. Jag ville ju spela Trackmania men tror ni inte på fan att jag råkade trycka på nån knapp så att det är helt konstigt. Jag hatar mig själv och datorer alltså... 

 

Jag tror att jag ska dissa datorn och slänga mig framför TV:n. Har ju laddat upp för kvällen med Coca Cola, vindruvor, Daimtårta, bilar och chips. Yummie! :D
JAG SKA BLI FET!

 

ciao!


Kommentarer
Postat av: Elin

lyxar du äta up hela tårtan själv då är du duktig!!

2008-07-14 @ 21:58:00
URL: http://tedregasgajasrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0