oh, you precious thing!

2008-07-24 | 19:05:12

Jag har märkt att det är lite allmänt sommartema på de flesta bloggar som jag följer just nu.
Antar att värmen gjort oss sommarkänslosamma. (mysigt ord!
)


Detta är sommar för mig. Trots att jag nu tyvärr har fått lägga ridningen på hyllan så älskar jag fortfarande hästar. De vackraste djuren som finns. Och inget får en att dra på smilbanden som en liten fölunge på rangliga ben i den stooora, stooora hagen. Om de bara visste hur mycket större världen är!


Kommentarer
Postat av: mango

vilket sött föl! :D ett av mina favoband heter foals! tihihi.



sv: yes jag bor i katrineholm ^-^

vad tävlar du i? :D

2008-07-24 @ 20:11:55
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du har helt rätt Julia, man måste ha medkänsla. Det är klart att jag har medkänsla för de som inte har det lika lätt för sig som mig. Men faktum är att de jag har pratat med som hatar skolan de har inte ens försökt. De som har försökt men inte lyckats har jag aldrig hört att de hatar skolan och att det inte ska försöka vidare. Dem jag pratar om är de som bara ger upp. Det är de personerna som INTE borde få medalj. De som försöker försöker ju. Dem jag pratade om, (som kanske inte framgick så tydligt) var de som inte ens försöker, de som bara skiter i det =)



Vad gäller det där med att du ska flytta så är det klart att om ni verkligen älskar varandra så kommer det att hålla =)



Se det som ett litet "test" på eran kärlek bara. Försök håll ut så länge som det går. Går det hela vägen så har du hittat rätt =) (menade inte för livet, för det är svårt att veta) Men hittat rätt för tillfället =)



BTW! Tack för de fina kommentarerna =) Gillar när folk ifrågasätter. Då måste man ju tänka efter om det verkligen var så klokt sagt det man sa. =P



Ha det bra =)

2008-07-24 @ 20:40:34
URL: http://cbkb.blogg.se/
Postat av: mango

sv: ja jag älskar kent <3. va coolt med agility!

2008-07-24 @ 20:58:48
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: Ap.

Nej, vilken sötnois!

2008-07-24 @ 21:47:23
URL: http://alipaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0