Näst sista dagen

2008-07-04 | 18:41:12
Imorgon åker vi hem. Den dagen kan inte komma nog snabbt. De senaste två dagarna har varit ganska jobbiga. Det här är ju ett väldigt trevligt ställe att vara på, men jag har saknat vissa personer (och vissa hundar<3) som en galning.

Igår var vi på en stor marknad i Inca. Där köpte jag ett par jättefina skor, lite armband och en plånbok. "Hemma" här i hamnen har jag köpt en klänning och ett par shorts. Dom är i ett jättemysigt tyg, typ som siden, och det var kärlek vid första ögonkastet. Sommarfavoriter.

Imorgon kommer jag hem! Elin, jag vill ha Elvis levererad vid dörren 19.00, prick! Nejdå, skämt åsido. Men jag kommer hem typ då.

OBS: pengarna på min mobil är slut och jag betalar för att ta emot sms. Har typ pengar för 2 sms, men skicka helst inga förrän typ 16.00-17.00 imorgon. Då har jag förhoppningsvis köpt kontantkort på Arlanda och kan svara också ^^
(om nu någon skulle vara intresserad av att skriva till mig ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0