Jag tror du grät och sa; först skratten, sen dom där tårarna

2008-07-12 | 13:29:10
Igår kväll hade jag det väldigt trevligt. Vi hade lyckats tvinga ut både Bror och Älskling till torpet. Vi åt gott och spleade MQ. Typ världens segaste spel, som dessutom är från 1985. Men kul hade vi, såklart! Och jag och Alex, som var i lag, lyckades faktiskt vinna. Mest var det ju såklart hans förtjänst, men jag svarade på några frågor iaf. ;)


Ikväll är det kent. Och Håkan.
I Esklistuna. Med Elin. Vi ska ha så jävla kul!
Tänkt er bara detta; Jag, Elin, kent & Håkan!
Vilken kväll alltså! :D


P.S
Hurricane Gilbert, världens finaste låt! D.S

Kommentarer
Postat av: Alex

Klart vi vann, men det var ju med hjälp av dig. :)

2008-07-12 @ 13:39:09
URL: http://www.lindeskar.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0