Jag är född i en spökstad

2008-07-24 | 16:53:18

Sådärja!

 

Nu ser det ju iaf. representabelt ut här. Sen ska jag väl fixa nån header också. Men det kommer när inspirationen kommer. Och när min pojke kommer. Jag har lite idéer... som jag inte kan genomföra. För let´s face it; all min "kod-kunskap" kommer från den här sidan. Inget ont om den, den är guld värd, verkligen. Men den gör ju inte direkt så att jag kan någonting, eftersom varje gång jag gör ny design måste jag in där och leta igen ;). Såå, det är där pojken kommer in i bilden. Han kan nämligen sånt här. Så när han kommer hem på lördag (snartsnartsnart:Dfår vi se vad som kan göras.

 

ciao!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan! :D

I menyn från början, så är ju allt understryket. Jag ser att du har tagit bort det, hur gör man för att göra det? Jätte tacksam för svar. Svara på min mailadress :)

2008-07-29 @ 12:12:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0