Jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv?

2008-07-14 | 13:33:03

Jag finner det ganska svårt att beskriva vad jag gjorde igår kväll utan att det låter tråkigt...
bloggtorka?

Men alltså, moi and le computer drog till Alex för lite "makeover". Eller datorn iaf. Så nu har datorn Vista och lite nya program. Den har blivit bättre helt enkelt. Och det gillas, gillas skarpt! :D
På natten blev det inte så mycket sova. Det enda jag minns att vi gjorde var att spela Trackmania. Sjukt kul och sjukt sjukt spel. Sen måste vi väl ha gjort nånting annat också. Och det var säkert jobbigt, för jag somnade vid typ 5-tiden. Och vaknade tolv. Och under tiden hade min söta älskling både gett mat och gåt ut med hunden. puss på han för det!

Men nu är jag vaken, och Alex försöker få mig att titta på nån livespelning med LW. Jag tittar inte.. ;P
Om nån timme ska vi skjutsa Elin till Söderbärke. :P

:D
ciao!


Kommentarer
Postat av: Elin

du skulle ju väntat i 30 sekunder med att uppdaterat. kolla tiden ^^^)

2008-07-14 @ 13:56:21
URL: http://tedregasgajasrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0