I'm home!

2008-07-06 | 10:18:19
Jag är hemma!
Jag kom hem igår, nånstans vid 19.08. Möts av Elin och Elvis som har väntat på mig i typ 20 minuter. Pussvovven var så fiiin. Jag hade glömt vilken vacker hund jag har! Det var så skönt att se honom igen.

När jag kom in slängde jag mig in i duschen och sen skrev jag ett meddelande till Alex. 5 röda senare plingar han på min dörr, jag öppnar och lyckan är fullkomlig! Fy fan och helvete och skit vad jag hade saknat honom!!! Och jag skulle aldrig ha släppt honom om det inte vore för att han var tvungen att gå till jobbet typ halv sex i morse.. Skit på det!

Idag blir det tråkdag. Jag ska tvätta och packa upp. Och få lite ordning på hunden där emellan. Min hund är en dryg tonåring. Han lyssnar inte på mig! Stryk ska han ha ;) <3

ciao

Kommentarer
Postat av: Alex

det gjorde ont i hjärtat när jag lämnade dig sovandes :(

2008-07-06 @ 18:31:47
URL: http://www.lindeskar.se
Postat av: Alex

men det var ju helt underbart att du kom hem igår iaf :)



idag ska vi mysa mer <3



älskar dig

2008-07-06 @ 18:32:29
URL: http://www.lindeskar.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0