8|

2008-07-18 | 12:35:14
Jag är pigg!

(ville bara kolla om någon verkligen trodde på det)

 

Men jag är iaf. piggare än Alex. :P Fy, vad fasligt gullig han är med sitt morgonhumör. Det är nog lätt det värsta jag har sett. Men det är gulligt. Fast inte nådigt när jag måste vecka honom efter 4 timmars sömn när han varit vaken i typ 32 timmar innan...bara för att han behöver låsa dörren. Älskling!

 

Jag hade fan kul igår! Nog för att det inte är en sysselsättning jag någonsin trott att jag skulle delta i, så är det faktiskt kul. Men det beror väl på vilka personer som är där också ;)

 

om 3 timmar drar vi till Karlstad och imorgon startar Tinna för första gången i år! FAN VAD KUUUL!

 


Kommentarer
Postat av: Alex

Haha usch va trött jag var, och är nu.



Men det var kul :) hoppas du hade det också!

2008-07-18 @ 21:13:11
URL: http://www.lindeskar.se
Postat av: MANGO

sv: hihi ja älskar Markus!

2008-07-19 @ 07:48:40
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0