Skorpan, Savannah & Lillvinter

2008-01-06 | 14:12:16

Var med Elin ut till Skorpan idag. Vi fick skjuts av Anna som var den som tog med Elin dit första gången och....ja, let´s just not go there. 

Sist red jag ju på Skorpan, men idag fick jag prova att rida Savannah, en annan travhäst som står där. Elin var ju bland de första som red på Skorpan, men sen har hon ridit honom några gånger och Anna rider en Nordsvensk travare som heter Lillvinter. Sen kommer då jag som värsta inkräktaren där och då frågade Elin Lars, som äger Skorpan och Savannah, om inte vi kunde prova att rida henne också och det gick bra.

Så idag satt jag, som första människa, upp på Savannah. Måste ju säga att det känns lite speciellt att vara den första någonsin att sitta på en häst. När det sedan går jättebra och hästen inte bryr sig alls om att det sitter nån på ryggen så känns det ju ännu bättre. Så vi skrittade ut en eväng i skogen, Skorpan, Savannah & Lillvinter. Det var typ übermysigt med all snö!

Nästa gång ska vi prova att trava och se om jag kan få stopp på henne! ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha det va faktist Lars som frågade om jag ville testa Savannah sen sa jag att du kunde^^)

2008-01-06 @ 14:26:45
URL: http://elinbergmans.blogg.se
Postat av: Naken

Vilken söt liten vovve du har ;)

2008-01-06 @ 20:29:24
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0