Ny design

2008-01-04 | 15:47:22
Nu har jag fixat lite med designen igen och den här gången vart jag riktigt nöjd. Det är fan askul att sitta och trixa med den när man inte har något bättre för sig!

Jamilla var här idag med en klädkasse som jag kollade igenom. Hittade lite T-shirtar och linnen, sånt som alltid är bra att ha. Och så fanns det ett par jeans som var för små för henne men passade mig jättebra. Dom ska jag försöka sy till lite på syslöjden sen. Så Tack för det, Jamilla! :D

Nu drar jag och lillen till pappa i Skbg!

Ha en trevlig helg alla som läser!

Kommentarer
Postat av: Sara

Man ser inte pysen i bakgrunden såbra,,,
Men så har jag ju firefox också, kvaliten brukar suga då.

2008-01-04 @ 16:09:55
URL: http://diskmedl.blogg.se
Postat av: Sussie och jyckarna tre.....

Jättefin design men jag saknar någon bild på min favvo tollare, Tinna gumman....

2008-01-04 @ 18:31:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0