Håkan på Arena!

2008-01-23 | 09:25:44
Det ser verkligen ut att bli en riktig konsertvår för mig! För nu har jag bokat biljetter för Håkan Hellström på Arena i Stockholm!!! :D :D :D
Och jag visste inte ens om den spelningen för 10 min. sen. Elin skrev till mig och sa att Håkan skulle spela på Scandinavium 12/4 och jag ba "Vaah?". Det står inget på hemsidan, inte ett ord om nya skivan, inget om någon turne eller vårspelningar. Sen googlade jag på "Håkan Hellström Scandinavium" och fick upp nån nyhetsartikel där det stod om spelningen på Scandinavium och Arena. Där stod också releasedatum för nya plattan och att Håkan ska på Way Out West!

Sen stod också att biljetterna släpps ons 23/1 klockan 09.00, och när jag kollar på klockan ser jag att hon är 08.56. Vilken jefla timing är inte det??

Så nu när jag bokat biljetter är det bara att börja fjäska för päronen så man kommer dit på nå sätt.

Fan vad kuuuul!!
image242


(fast jävligt med ris till Håkans webmaster som är kassast i vääärlden på att uppdatera....)

Kommentarer
Postat av: O=V=O

Kul, ser fram emot lite, nä förresten MYCKET, fjäsk :-)

2008-01-23 @ 10:31:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0