Arnold the Emo-rabbit!

2008-01-27 | 17:52:42

Strålande solsken från en klarblå himmel.
Vad gör man då?
Svar: Man åker till stallet!

Dagen innehöll mysig uteritt i solskenet samt namngivning och märkning av kaninungarna!
Så nu har nykomlingarna fått namnen: Hoppetossen, Mini, Tuss & Arnold.
Vi har ingen aning om könen, men de fick namn ändå!
(och jag ser näästan skillnad på dem på alla kort jag tog)

image246

Visst är dom typ sötast ever?
Elin har paxat Hoppetossen och jag ska så lätt ha Arnold. Det var jag som bestämde hans namn. Alltså, en kanin som heter Arnold, fatta status det är! Dessutom är han en liten Emo-kanin, han gav mig rejäla rivsår idag. Jag tror att det är för att han är lite smygbög och hellre ville ha lila-rosa nagellack istället för blått. (Vi märke dem med nagellack för att se skillnad). Haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0