Nu är det över

2008-02-29 | 23:30:03
Så fantastiskt, underbart, otroligt, oförglömligt och helt fucking amazing. Jocke var snygg, Sami var ännu snyggare, vi stod längst fram och stundtals en halv meter från Sami, en gång en halv meter från Jocke. Och nu är det slut. Och med slutet på en konsert kommer depressionen. Nu kommer jag vara nere i flera dagar.
Och säkert några dagar extra för att Elin fick ett av Samis svettband och inte jag.

nu ska jag gå och tröstäta hallonyoghurt, titta på Gilmore Girls.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jajajaja... Hade du fått dej hade du ju inte delat med dig av den så dee sa!!!!!!!!!!!!!!! Jag försökte faktist ta den första också men han inte riktigt va typ nån cm i från mig!!!!

2008-03-01 @ 00:01:14
URL: http://tedregasgajasrated.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0