Life is music, play it louder!

2008-02-25 | 19:43:29
Konstig känsla, jag känner mig stressad, men ändå känns det som om jag absolut inte har någonting att göra. Fast det har jag ju. Och det kanske är därför jag känner mig stressad, för att jag inte gör det jag ska göra.

Vi ska till Strömsholm med Tinna i morgon. 8.30 på morgonen. Hoppas det går bra. Shit, jag har aldrig varit där innan. Bara åkt förbi när vi skulle till Vilsta och då vart jag bara förundrad över att jag inte bodde där. Alla måste hålla tummarna för Pussvovven, vi vill ju inte att hemska saker ska behöva hända... :(


Kommentarer
Postat av: Elin

jag håller tummarna hela tiden!! Hoppas att det går bra nu !!(Y)

2008-02-25 @ 22:11:29
URL: http://tedregasgajasrated.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0