Allmänt negativ

2008-02-13 | 20:33:20
Just nu känner jag mig bara allmänt negativ.
Jag hatar allt och alla och allt och alla hatar mig.
Så alla; bara håll er undan! För jag hatar er!

Och vilkas fel är det att jag hatar allt och alla?
Joo, våra kääära rektorer på den enda gymnasieskolan som finns i den här (för en gångs skull kan jag ju faktiskt låta bli att svära) hålan.
Jag är så arg, och frustrerad och totalt vansinnig!!!
Jag fattar inte hur dom idioterna tänker.

De som beter sig förjävligt får fördelar.
Och inget görs åt att de beter sig förjävligt.
Det betyder alltså att man kan bete sig dom en idiot i skolan och inte straffas ett dugg för det. Det kan bara gå ut över andra elever och ingen kan göra något åt det! Vad är det för jävla skolpolitik?? (jaaa, nu var jag faktiskt tvungen att svära)

Jag som alltid har älskat skolan.
Nu känns det bara krystat, jobbigt och tröttsamt att gå i skolan.

jag antar att 3 år med 9C var 3 år för mycket

Och så kan jag faktiskt, för första gången, helt ärligt säga att jag hatar en viss person som itne gör annat än att vara allmänt dum i huvudet och ååååååååååh, fan vad allt ska vara jobbigt!!!

när blev världen så fruktansvärt ociviliserad??

Det spelar ingen roll vad du säger, jag hatar dig ändå!
Och alla andra!

Kommentarer
Postat av: SAra

gymnasie ?
det ska väl iaf vara högstadie ;D

2008-02-13 @ 21:13:05
URL: http://diskmedl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0