sure we're glad for the experience

2008-08-29 | 22:33:08

Min kropp har en märklig förmånga att när den är hungrig först tjata som fan om det i några timmar och sen totalt glömma bort det. Resultatet av denna märkliga minnesförlust blir att jag inte ätit sen frukost. Annat än godis. (Hoppas inte päronen ser detta, för då får jag förmodligen lov att komma hem igen) 

 

Men nu har jag iaf. lyckats värma mig lite pizzarester, efter att noggrant ha plockat bort alla spår av lök och champinjoner ;) (Tips: låt aldrig någon annan beställa din pizza, såvida det inte är så att du faktiskt äter allt) Och blir jag minsan hungrig. När jag börjar äta. Lite sista minuten för påminnelse då om man säger så.

 

Det är som min dator. Om jag har den i sängen eller nåt och inte har strömsladden i så  bara lägger den av när batteriet är slut. Och sen när man kopplar i strömsladden igen och sätter på datorn,  kommer det upp en varningsskylt om att batteriet snart är slut...  jo, jag hajade det nyss när datorn dog, liksom.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0