fastän jag vet att sånt kan kallas ensamhet

2008-08-29 | 13:43:57

Nu, börjar grejer hända här. Grejer som gör att jag äntligen kommer kunna uppdatera lite bättre här! :D 

Själbklart har ju mitt bredband inte kommit än, men Johanna har åkt hem för helgen så då kan jag låna hennes till min dator. Och hoppas innerligt att mitt bredband kommer på måndag. Gör det inte det ringer jag till telia och låter den stackaren som svarar veta att han lever!


Till att börja med kan kan ju säga att jag trivs hur bra som helst. Forshaga är en väldigt mysig liten stad, by, ställe.. Skolan verkar kunna bli hur bra som helst, och det bästa av allt; klassen. Min nya klass, HSPG1, består av mängder med mysigt folk. Vi kommer så himla bra överens. Allihopa, och vi är 33 stycken. Eller ja.. nästan allihopa. Det finns några utstickare med dålig attityd, men vi behöver inte peka ut någon här. 

 

Igår var vi till exempel ut ett gäng, nog var vi väl fler än 10 iaf, och spårade. Bara sådär, rent impulsivt efter skolan. Och jag har så kul med dem. Vi verkar vara ett riktigt bra gäng. Och det är ju superkul! Nu längtar jag bara efter min hund och min pojke. Annars är allt perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0