du räknar timmarna och tid

2008-08-31 | 18:46:53

Nu är det diskat, och undanplockat. 

Och om en timme kommer Johanna hem och vill förmodligen ha tillbaka sitt bredband. Det ska hon få. För nu ska jag ut och springa. Det bara kryper i kroppen på mig. Jag känner att jag bara behöver komma ut, springa av mig all skit och komma in redo att ta itu med de kommande två veckorna. 

 

Så nu gott folk slipper ni mig ett tag igen. Förmodligen kan jag komma och spöka för er igen redan imorgon kväll. Om inte telia bestämt sig för att verkligen reta upp mig, vill säga.

 

ciao!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Snygg blogg bruden ;D

2008-09-01 @ 15:42:44
URL: http://veron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0