bortsprugna katter ropar tillbaks

2008-08-14 | 10:36:51
Mysig morgon..

Man vaknar upp till totalt spöregn och ett rum mörkare än det var vid midnatt. Varenda lapma här inne står på. Jag måste ju se nåt när jag packar. Packar ja, det håller jag ju på med. Mitt rum är ett kaos! 4 flyttkartonger har vi släpat upp från källaren, men jag undar om det räcker. Helagarderoben ska fortfarande packas, och den är full. Fast jag har ju i och för sig 2 nästan tomma kartonger. Fast än har jag inte packat alla grejer heller. Och som jag packar blir det nog till att ta upp en kartong till ändå :P

 

SKIT, nu råkade jag trycka på något så att det där strecket efter orden man skriver är som i fetstil och går man in mitt i en text och försöker ändra så byts bokstaven efter mot den nya. Alltså, om jag skulle ta bort första l:et i alltså och skriva typ q istället så skulle det andra l:et bli q. Man skriver liksom över texten med ny text istället för att klämma in mer text emellan. FAAAN vad drygt! Nån som vet hur man får bort det?


 

Gå in här och kolla min fina bildserie från Gullbergs kaj. :P Ligger på den 5 augusti.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jamilla

Du har förmodligen tryckt in "insert"? Tryck på den igen ska du se att det ordnar sig. =)

2008-08-14 @ 10:46:40
URL: http://jamilllas.blogg.se/
Postat av: Mamman

Det kunde till och med jag ha hjälp dig med!!!

2008-08-15 @ 08:12:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0