Träffen med Håkan

2008-04-21 | 08:07:34
Här kommer några bilder på  herr H. Hellström himself. Jag tog några bilder med blixt och några utan. Det var omöjligt att hålla skärpan på de utan, för mina händer skakade så otroligt mycket... ;D

image382


Men alltså, det är helt SJUKT! Jag har tagit de där bilderna! Jag stog fan en meter från Håkan och pratade med honom. Det var så otroligt stort! Jag var nervös, så för en gångs skull var jag inte den som pratade mest, men jag sa lite grejer iaf. Mest stod jag där och stirrade på Håkan för att verkligen försäkra mig om att han var där.
Det var bara en så otroligt lycklig stund! :D :D


Nu ska jag till skolan och sen klockan 13.30 har vi tid på Strömsholm för Tinna. Håll tummarna för att hon inte behöver nån operation, för då är hela vår tävlingssäsong kaputt, plus att operationer alltid är en riskt och hon kan dö...  nej, usch! Tummarna var det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej! haha du kanske inte kommer ihåg mig men jag var också en utav de där fyra vinnarna, hanna. guud jag börjar typ gråta när jag läser det här inlägget, jag vill tillbaka!!! och speciellt den andra bilden, när han läser det där fula kortet som jag hade gjort. haha. åh. Fina bilder du hade tagit!:) Hoppas allt e bra! /hanna

2008-05-19 @ 18:09:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0