Shopping

2008-04-05 | 17:46:35
Moahahahaha, nu har jag och Sssara varit i Västerås och handlat tills vi stupade. scheisse vad trötta vi var på tåget alltså! Det är lite synd att vi sov så dåligt i natt, för ikväll spelar Tiiiimosigurdsgatan 25 i V-ås och guess who really wants to go?? jaja, men söt-Timo får väl hinnas med nån annan gång för ikväll orkar varken jag eller sara.... plusss att det börjar 21.00 och det känns som om jag borde vara i zzzzz-läge vid det laget..

Jag handlade iaf. två skjortor från Carlings, för 200 spänn styck och en randig myyysT-shirt, också på Carlings för 200 spänn. Sen så hittade jag också dagens fynd de luxe: "747" och "Saker man ser" för 50 spänn styck! Det du! :D

Jag kunde lägga upp bilder men jag tvivlar på att nån bryr sig, så därför spar jag mig själv den tiden!

So long, suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0