Allmänt

2008-04-23 | 14:25:09
Jag älskar syslöjd! Jag ska nog bli nåt syslöjdsaktigt när jag blir stor. Typ designer eller vad kallas det för? Designer av hundsaker..Yep, det lät bra! Det känns ju som om det v re slöseri att bli något annat eftersom jag har mer MVG i syslöjd än i något annat ämne. Inte skryt, bara fakta. 
Jag älskar syslöjd!

Hmm.. fick brev från Forshaga idag. Man kan göra hanteringstestet av vovven redan i maj. Den 23 maj närmare bestämt. Ska ringa till dom och höra om det är gilitgt för Elvis eftersom att han bara är en liten plutt än så länge. Eller nä, jag mejlar nog..känns enklare. Plus att de inte svarar i telefonen... :S


 Jag är världens bästa! ...tänka sig! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

eydu..
Arvikafestivalen har också alla tre.. :)

basåduvet :)

2008-04-23 @ 19:55:24
Postat av: Jolin

Jaa, det kan man tänka sig .. ;)

2008-04-23 @ 22:07:18
URL: http://jolinmalmquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0