Welcome, welcome to my new bloooggg!

2007-10-20 | 15:55:22
Flumm, jag vet, herregud! Det var alltså så att jag tröttnade på min gamla bloggadress så jag gjorde en ny och tog bort den gamla. Yep,yep, that´s fact. Jag hade ändå inte skrivit nåt betydelsefullt i den sååå...

...eh, har försökt mig på att göra något eget av designen, men det verkar gå åt helvete alltihopa, öh, jag kanske klurar ut hur man gör nån gång om 3 år :S Alltså, det går bra, det enda problemet är att det blir för fucking LITET och täcker inte hela sidan liksom och jag ba FATTAR INTE!!!

shit.

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Ja, du måste komma på hur man gör egen design. För det här vita var ju rätt trist faktiskt. :)

2007-10-20 @ 20:45:31
URL: http://jamilllas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0