Vovvenad

2007-10-22 | 20:06:42
Kom nyss hem från en prommis med vovvsarna. Ticken var ovanligt olydig idag. Hon for ut på åkern och allt jag såg var en blå prick (från hennes halsband) som for fram och tillbaka när ute på åkern.
Nåt intressant var det därute om inte ens Ticken kommer när kallas.

Och så mötte vi sonen hennes på promenad också. Ticken vart überglad att se honom, som hon blir när hon ser alla. Han vart inte fullt lika glad när morsan kom springande och pussade honom över hela fejjan, hahah, jag förstår honom!

image9
Ticken & Tinna

image10
hahah, där har vi Ticken, eller
iaf. det som blev av henne i
mörker och med lång slutartid. XD

image11
jag försökte skapa lite dramatiska
"Ingenting"-vibbar här men jag tror det sket sig! XD

image12
<3

Kommentarer
Postat av: Jamilla

vilka balla bilder! =)

2007-10-23 @ 16:51:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0