Min Elvis är hemma!

2007-11-30 | 17:38:53
Så nu är han då äntligen hemma, den lilla sötbollen. Resan hem gick jättebra, han var hur lugn som helst och bara låg och snusade. Han har varken bajsat eller kissat sen vi åkte från kenneln och han totalvägrar att göra annat än skutta runt ute, men tillslut måste det väl trycka på så pass mycket att han gör nåt.

image70
Elvis och syrran på kenneln

image71
Lurvisen i bilen på väg hem

image72
Elvisen var trött

image73
<3

image74

image75

image76

han verkar iaf. göra sig hemmastadd bra och har hälsat på kaninen oc ligger nu och sover i mitt knä med huvudet i mitt armveck så jag har bara en hand att skriva med, men vad gör väl det?

Kommentarer
Postat av: Bror

Nåååhhh.. vilken söt
=D

2007-11-30 @ 18:17:13
Postat av: Sussie och jyckarna tre----

Åhhhhh, lyckliga du, vilken härlig guldklimp som flyttat in till er, vad härlig han ser ut att vara, sååå sööööt, sååå, hoppas sna´rt få se honom på träningen......

2007-12-01 @ 00:13:27
Postat av: Erika

Åhh jag vill också ha en sån! Det sötaste som finns, verkligen :) Vilken kennel köpte du han ifrån?:)

2007-12-02 @ 14:34:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0