Massa Mycket KÄRLEEEK!!!

2007-11-17 | 17:39:48
åh, så himla underbart det var! Jag har inga ord för hur jävla skitbäst det var. Man står där och väntar, och väntar bland allt folk och så, 40 minuter sena, kliver dom in där på scenen. "Och alla känslor slog och sprängde". Jag kan bara inte förklara känslan, att stå där, 5 meter från scenen och se Jocke där uppe, åh, det var så vackert!
JA, jag tyckte det, jag tyckte det var vackert. Världens bästa, älskade Jocke, ååhh, det var så underbart, så oförglömligt. Det var, för att vara lite klyshig, som en himmelsk drog!

Och så när dom öppnar upp med "Vy från ett luftslott" och en stor bild på solen bakom dom och "åh, jag önskar att du var där".
Första bästa var "Gravitation". Riktigt bra var den. Och sååå glad jag blev när de äntligen spelade 747. Dom kommer in där en andra gång och alla bara jublar och klappar och dom står där och väntar och så kliver Jocke fram till micken och säger "747". Så magiskt!

Detta måste jag verkligen göra igen! <3 Så jävla magiskt var det!

Och sen att självaste Prinsen var där också, det är ju lite coolt! ;)


image54

image55

image56

image57

image58

image59


bilderna är tagna av Jesper Frisk, på rockfoto.nu

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Fan va nice!
Du hittade ju lite bilder ändå, fast du inte fick ta några själv =)

2007-11-17 @ 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0