Jag saknar Jocke!!

2007-11-17 | 19:13:01
Alltså jag vet inte vad som händer med mig! Jag känner mig bara så himla nere. Jag vill tillbaka til Annexet. Jag hade kunnat stå där för resten av mitt liv. Jag haaatar när det blir såhär. Man känner sig så jävla liten och betydelselös när man ser dom där uppe. Tänk att kunna åstakomma något sånt. Att verkligen göra skillnad. Jag vill också göra skillnad, något vikitgt, nånting stort, inte bara sitta här i mit eget lilla liv och inte spela någon roll.

Alla måste vara snälla mot mig nu för jag kommer börja grina för minsta lilla. Jag grinar fortfarande för att jag råkade riva sönder hela jävla kent-artikeln ur Expressen och för att det är så jävla jobbigt att gå och köpa en ny tidning och för att jag är så jäääääääääävla klantig!!! SAX, förihevete!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0