I need protection, please

2007-11-01 | 11:13:36
Woohoow, jag känner mig produktiv idag!! Yep,yep! Har redan hunnit äta fruktost, duscha och börja packningen och klockan är bara 11. Det är bra för att vara jag..(A).

(har också upptäckt att jag inte har tillräckligt med kläder...sååå...om nån har sisådär 10000-20000 kronor som bara ligger och skräpar; give me!!)

Alltså jag förstår inte detdär. Jag tycker att jag handlar och handlar, men likförbannat så har jag inge kläder!! Det är nog min smak det är fel på. Jag kan typ köpa nåt som jag äälskar just då och sen om två månader så bara; "Vad fan tänkte jag". Hahah, annoying det där. Men jag trooor faktiskt att jag börjar lära mig vad jag gillar och inte gillar, långsiktigt.

såå, för att det här inlägget inte ska bli så ultratråkigt med bara text lägger vi in en bild också!

(som verkligen inte har något med själva inlägget att göra XD)

image38
en mycket liten, mycket arg Julia som tyckte att det var heelt okej att gå ut utan byxor. (och wowtch, vilka niiice skor ;) )

Kommentarer
Postat av: O=V=O

mm, å me skorna på fel fot å koftan bak å fram, men mössan sitter ju som en smäck.....:)

2007-11-01 @ 13:56:42
Postat av: Joel

Du var ju så söt när du var liten =)

2007-11-01 @ 14:19:21
URL: http://jiipee.blogg.se
Postat av: Tobias

Cute ^^

2007-11-01 @ 15:04:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0