Bäsan är bäst!

2007-12-25 | 22:39:33

Hag sagt det förut, säger det igen; Min mentor är bäst!!!

Och han kommer alltid att vara bäst, och han kommer alltid att vara min mentor. Även om han nu tekniskt sett inte är det så kommer han för mig ändå alltid att vara det.

Nu är det ju så att personen i fråga mycket tydligt sagt sin åsikt om Wikipedia, men jag tar ändå ett urklipp därifrån som visar att mentor inte alls har något med skolan att göra, därför kommer Bäsan alltid att vara min mentor. <3

  I Odysséen tar gudinnan Athena Mentors skepnad, och hjälper Telemachos i Odysseus frånvaro. Efter denna skildring har ordet mentor kommit att användas för en pålitlig vän, rådgivare eller lärare, oftast en äldre och erfaren person som hjälper en yngre.




i hela mitt liv har jag väntat
på någon som liknade dig
hur kunde du lämna mig ensam
i en värld som har blivit så hård?


Kommentarer
Postat av: Sara

Men det står ju faktiskt lärare också ;)
snygg design föresten :D

2007-12-26 @ 21:26:09
URL: http://diskmedl.blogg.se
Postat av: Bäsan

"i hela mitt liv har jag väntat
på någon som liknade dig
hur kunde du lämna mig ensam
i en värld som har blivit så hård?"

Hoppas du inte syftar på mig....för då får ju jag gråten i halsen...
Ni är föööööör snälla...

2007-12-27 @ 21:19:22
Postat av: Jamilla

Hej! Jag har en kasse med kläder som jag ska slänga bort, typ linnen och t-shirts. Blivit för litet och så..konstigt hur kläder kan krympa i garderoben.. =P Vill du ta en titt innan jag gör mig av med dem?? =)
Kram!

2007-12-28 @ 21:31:38
URL: http://jamilllas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0